Rabu, 11 November 2015

The Solfeggio Tuning Forks, wajaran dan unweighted

The Solfeggio Tuning Forks, wajaran dan unweighted

The Solfeggio garpu penalaan boleh didapati dengan atau tanpa berat. Set unweighted digunakan di seluruh badan dan oleh telinga. The Solfeggio wajaran digunakan pada badan dan oleh telinga.

Jika anda mahu bekerja dengan frekuensi ini, maka saya cadangkan kedua-dua set tetapi jika harga satu isu, bermula dengan set unweighted mendapatkan set wajaran tidak lama kemudian.

Seperti yang dinyatakan dalam jawatan sebelumnya, frekuensi Solfeggio yang besar untuk penyembuhan emosi dan kesedaran diri. Ini frekuensi telah dibuat popular oleh Dr Puelo dalam bukunya, The Kod Penyembuhan Apocalypse Biologi. Di dalamnya, Dr. Puleo diiktiraf dalam Perjanjian Lama bagaimana nombor 3, 6 dan 9 telah digunakan untuk penyembuhan. The Solfeggio frekuensi tala adalah berdasarkan kepada nombor-nombor ini. Sebagai contoh, salah satu frekuensi 417hz; 4 + 1 + 7 = 12, 1 + 2 = 3. Terdapat banyak artikel mengenai numerologi luar sana jika anda ingin mengetahui lebih lanjut mengenai numerologi.

Kekerapan yang ditetapkan unweighted tidak sama sebagai set wajaran tetapi set wajaran masih berdasarkan pada nombor 3, 6 dan 9. betul wajaran frekuensi Solfeggio telah diberikan kepada saya oleh Randy Masters, seorang ahli matematik, ahli muzik, geometrist suci dan secara amnya, seseorang yang anda hanya suka berada di sekeliling. Ia mempunyai yang berbeza terutamanya kerana ia diletakkan pada badan dan sesiapa yang bekerja dengan frekuensi Solfeggio tidak akan kecewa dengan set wajaran.

Jika anda tidak pasti perbezaan antara tala wajaran dan unweighted, kemudian mengambil lihat beberapa video pendidikan pendek di YouTube. Cari saluran Omnivos Therapeutics atau pada Bagaimana untuk Menggunakan berwajaran Tuning Fork dan Bagaimana untuk Gunakan unweighted Tuning Fork.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar