Selasa, 10 November 2015

Pesakit IBS Kini Boleh Relax Away Gejala Dengan Visualisasi Kreatif dan Relaksasi

Pesakit IBS Kini Boleh Relax Away Gejala Dengan Visualisasi Kreatif dan Relaksasi

Sindrom usus (IBS) bukan semata-mata kerengsaan ... ia adalah satu penyakit yang mengubah hidup. Kewujudan anda berputar di sekelilingnya. Jika anda salah seorang daripada 20% rakyat Amerika menghidap IBS, anda memahami bagaimana ia boleh menghalang aktiviti anda, bahkan mereka akan mengganggu keluarga dan kehidupan sosial. Ia bukan hanya bahawa anda perlu pergi ke bilik air, atau bahawa anda tidak boleh ... usus adalah sebuah batu kilangan diikatkan di leher anda, menjaga anda daripada mengambil bahagian sepenuhnya dalam hidup anda. Nasib baik, fikiran anda boleh menawarkan penyelesaian.

IBS adalah salah satu gangguan yang paling biasa didiagnosis oleh doktor di Amerika Syarikat hari ini. Menurut Institut Kesihatan Kebangsaan (NIH), seorang daripada lima rakyat Amerika mempamerkan gejala-gejala sindrom usus terganggu, walaupun nombor boleh menjadi lebih tinggi kerana kes-kes yang tidak dikenal pasti; beberapa sumber menganggarkan bahawa sehingga 70% daripada pesakit IBS tidak menerima rawatan.

Gejala-gejala yang paling biasa IBS kekejangan, sakit perut, kembung berulang, dan berselang-seli sembelit dan cirit-birit. Walaupun keadaan tidak kekal merosakkan usus besar, ia boleh memalukan dan melumpuhkan apabila pesakit tidak dapat hadir kerja, sekolah atau acara sosial.

Pakar-pakar perubatan tidak pasti apa yang menyebabkan IBS. Menurut NIH, walaupun, orang yang mengalami IBS mungkin mempunyai titik bertindih - atau usus besar - itu adalah sangat sensitif kepada tekanan atau makanan tertentu. Pakar bersetuju bahawa tekanan memainkan peranan utama dalam sindrom usus terganggu, mungkin disebabkan oleh kelaziman super-tekanan dalam budaya moden. Walaupun tidak ada penawar untuk IBS, berita baik adalah bahawa bidang visualisasi kreatif dan kelonggaran (CVR) menawarkan betul-betul apa yang doktor mengarahkan untuk mengalami pesakit.

Kajian menunjukkan bahawa cara terbaik untuk mengendalikan IBS adalah untuk makan makanan yang sihat, elakkan makanan yang membuat anda berasa lebih teruk dan menguruskan tekanan anda. CVR siri yang memberi tumpuan kepada IBS boleh membantu anda mencari keseimbangan yang sempurna antara ketiga-tiganya. CVR berkesan kerana ia mengajar orang untuk mengurangkan tekanan dan menghapuskan pencetus emosi yang menyebabkan serangan IBS. Pada masa yang sama, latihan visualisasi kreatif juga membantu orang membangunkan tabiat makan yang sihat dan mengelakkan makanan yang mungkin mencetuskan satu lagi pusingan penderitaan.

Seperti kebanyakan rawatan, CVR berfungsi lebih baik dengan sedikit bantuan. Salah satu cara untuk meningkatkan kesan visualisasi kreatif dan bersantai adalah melalui penggunaan pemerangkapan otak. Pemerangkapan otak, atau cahaya dan bunyi, mesin menampilkan cermin mata dan telinga yang menyampaikan halus ditala cahaya dan bunyi frekuensi untuk menyegerakkan kiri dan kanan dua belah otak dan menghasilkan spektrum penuh aktiviti ilham untuk pengalaman sangat santai.

Mesin cahaya dan bunyi bekerja dengan mengangkut minda rakyat ke dalam negeri-negeri meditasi paling dalam, pembesar kesan berdegup binaural dan membolehkan pengguna untuk mencapai keputusan yang lebih baik dalam masa yang jauh lebih rendah. Yang mungkin bunyi seperti fiksyen sains, tetapi fakta menunjukkan kelegaan cepat daripada keadaan yang menyakitkan. Ini gabungan kuasa penuh pemerangkapan otak dan CVR membantu penghidap IBS mencapai tahap tidak pernah berlaku sebelum bersantai dan mewujudkan homeostasis untuk masa depan gejala rokok.

Ia menjadi lebih baik. Satu cahaya 20 minit dan sesi bunyi adalah sama dengan empat jam tidur; ini bermakna pengalaman yang lebih tenang bagi orang-orang yang gejala telah memelihara mereka berjaga pada waktu malam. Moden mesin pemerangkapan otak dan juga mudah untuk digunakan, kerana mereka palam ke dalam mana-mana pemain MP3. Yang paling penting, apabila digunakan dalam kombinasi dengan sesi CVR audio, mereka mendapat penghidap usus kembali pada kira-kira dan menghapuskan gejala-gejala IBS.

Walaupun CVR adalah teknologi fikiran, ia benar-benar adalah satu pendekatan berbilang serampang untuk berurusan dengan sindrom usus terganggu. Sesi yang memberi tumpuan kepada secara fizikal dan mental yang seimbang, menggunakan fikiran anda untuk mengawal selia badan anda, dan tip mengawal IBS untuk kehidupan yang sihat adalah semua bersedia untuk meliputi setiap aspek ini penyakit minda / badan.

Apa faktor-faktor yang terlibat dalam IBS, CVR pengguna panduan sesi individu untuk membuat perubahan positif yang membantu mereka mendapatkan semula kawalan tidak kira di mana mereka berada. Tekanan, tahap serat, diet ... apa punca, pengguna CVR menggambarkan dan mencipta realiti baru kerana mereka belajar cara-cara baru untuk mengatasi. Yang tidak hanya menjejaskan kolon; yang membuat untuk kehidupan yang semua-sekitar lebih sihat.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar