Selasa, 10 November 2015

Penyembuhan Semulajadi Untuk Tulang Belakang Anda

Penyembuhan Semulajadi Untuk Tulang Belakang Anda

Sungguh menakjubkan apa yang beberapa orang melakukan sesuatu yang berakhir dalam rasa tidak selesa di leher atau belakang dan segera lari ke doktor, chiropractor, akupuntur, terapi fizikal, atau beberapa jenis profesional yang akan menganggap bahawa disiplin mereka akan menyelesaikan masalah tersebut. Bilangan pengamal pakar dan teknik mengurangkan kesakitan yang boleh difikirkan, terutama dalam cahaya berapa ramai orang yang mengikuti teknik-teknik ini, menghabiskan beribu-ribu dolar AS, dan tidak mendapat bantuan. Saya telah diberitahu kaum yang tidak terkira banyaknya selama ini lari ke chiropractor dan segera negeri "berapa banyak yang lebih baik" mereka hanya untuk mempunyai tanda-tanda mereka dan kadang-kadang kecacatan pulangan dalam masa yang singkat. Ini sering kerana bukan pesakit mengambil tindakan segera semua pihak sahaja apabila mereka tahu mereka mungkin telah melakukan sesuatu yang menyakiti diri mereka sendiri, mereka menunggu sehingga mereka boleh "membuat ia ke doktor", apa sahaja yang bermakna dalam apa jua keadaan tertentu. Ini bukan untuk mengetepikan keperluan untuk terapi perubatan. Ia adalah untuk membangunkan pemahaman bahawa penjagaan diri utama mungkin semua yang diperlukan. Dan kebanyakan orang nada untuk melakukan sesuatu bagi pihak mereka sendiri apabila pertama kali merasakan tusukan kesakitan yang mendedahkan beberapa jenis masalah.

Ini adalah mengenai penjagaan pertama untuk bahagian belakang dan sakit leher atau hanya "pertolongan cemas" itu sendiri digunakan. Dan selama ini tidak semestinya menyelesaikan masalah ini, ia hampir selalu adalah berfaedah kepada kaedah penyembuhan dan banyak kali adalah semua itu diperlukan. Walaupun ini tidak merupakan satu cadangan untuk mengelakkan terapi perubatan, saya telah berjaya menangani ketidakselesaan dahsyat sciatic, bahu koyak / otot dada, yang bisep distal tendon sama sekali koyak, pelbagai jenis ketidakselesaan leher, dan tiga luka hamstring koyak tanpa pro rawatan hospital . Hari ini, pada usia 55 tahun, saya bekerja daripada terus-menerus, mengambil seni mempertahankan diri, dan hidup gaya hidup yang aktif tidak terikat dengan apa-apa yang penting, sakit melemahkan. Untuk meletakkan perkara ke dalam beberapa jenis perspektif, apabila saya patah tulang metatarsal-5 di kaki kanan saya, saya menerima rawatan di hospital dan memakai but preskripsi berjalan selama 6 minggu. Membangun perasaan apabila untuk mendapatkan terapi hospital dan apabila anda boleh menjaga diri sendiri adalah penting.

Pelepasan leher: Apabila berehat leher ia benar-benar penting untuk mengetahui bagaimana untuk meletakkan ia untuk mengelakkan ia daripada kerja biasa yang dilakukan untuk mengurangkan kesakitan. Seluruh leher adalah yang paling berkesan dicapai berbaring, itu tidak selalu mungkin atau praktikal. Tetapi dalam kedudukan berbaring untuk berehat leher paling berkesan, berbaring di belakang anda dengan bantal di bawah lutut anda. Gunakan bantal leher untuk menyokong leher dan membolehkan kepala untuk berbaring dalam kedudukan yang semula jadi. Jika ada rasa ketidakselesaan, tuala tergelek kecil mungkin diletakkan di bawah tengkorak untuk bersandar kepala sedikit ke hadapan. Permit tangan untuk kekal mendatar dan secara semula jadi di sisi anda atau di seluruh perut anda.

Menggunakan ais bagi mengurangkan kesakitan: kekejangan, sakit yang tidak dijangka tajam kerap dirujuk sebagai "cricks", sesak, dan kesakitan di leher mungkin lega dengan menggunakan ais sebagai sama ada aplikasi mudah atau dalam kombinasi dengan urut. Ice mungkin berada di dalam bentuk beg plastik ais, dataran ais dada, cawan kertas air beku, sebagai contoh. Sebaik-baiknya, jika anda boleh mempunyai orang lain memohon ais ia akan menjadi lebih mudah dan lebih berkesan, tetapi boleh dilakukan oleh diri sendiri jika perlu. Apabila mengurut dengan ais sapukan ais sekitar halus di kawasan yang terjejas selama sepuluh minit. Apabila menggunakan ais sebagai aplikasi, ia boleh digunakan sehingga dua puluh minit. Ais juga berkesan untuk apa-apa kecederaan di mana terdapat kesan lebam dan bengkak.

Haba untuk menghilangkan rasa sakit: bercakap umumnya, haba dan ais adalah bertentangan dalam aplikasi seperti dalam semua situasi. Dan mereka menyebabkan reaksi fizikal bertentangan. Ais menyebabkan otot dan tisu mengecut yang menjadikan ia amat baik untuk bengkak. Haba menyebabkan pertumbuhan, yang baik untuk kecederaan otot yang menyedihkan atau sakit di mana terdapat tidak bengkak. Ia adalah baik untuk sakit sendi, dan pada umumnya lebih santai daripada ais. Haba akan membantu melonggarkan otot yang sakit atau sengit daripada aktiviti sukan, selagi tidak bengkak hadir.

Mobilisasi untuk bahagian belakang dan leher kesakitan: biasanya, penggemblengan mudah untuk kawasan adalah rawatan pertama yang membolehkan otot untuk mula membina semula "pelbagai" iaitu gerakan. Apabila menghadiri chiropractor, anda boleh melihat mereka halus memanipulasi otot dan ringan tarik sisi leher ke sisi atau bengkok belakang melalui pemilihan gerakan. Ini semua adalah baik, tetapi sesuatu yang boleh anda lakukan sendiri. Kemungkinan kecederaan adalah hanya kira-kira wujud bukan kerana anda hanya boleh memberitahu di mana had usul itu adalah oleh penderitaan. Dan menggerakkan kawasan dalam julat yang lebih luas dan lebih luas gerakan dapat tidak akan menyebabkan penyembuhan akhirnya dan pelbagai normal gerakan. Ini semua kerana perkara-perkara ini hilang dengan sendiri hampir setiap masa. Satu-satunya pengecualian kepada yang akan menjadi ketidakselesaan yang disebabkan oleh penyakit, tetapi apabila apa yang ada menyeksakan adalah jelas akibat daripada tidur "salah" atau yang tidak dijangka, saraf menekankan pergerakan, ia memutuskan dirinya. Itu hanya dipercepatkan hampir dengan menggerakkan kawasan tersebut dan mempercepatkan rangkaian penuh gerakan. Menengah untuk mobilisasi adalah urut untuk bahagian belakang dan leher ketidakselesaan pembasmian. Sekali lagi, rawatan kiropraktik ciri yang anda boleh mendapatkan atau mendapatkan percuma dari pasangan atau ahli keluarga yang berfaedah.

Ringkasnya, untuk tindak balas pertama atau untuk tulang belakang atau tidak selesa kembali, rehat, haba, ais, pergerakan, dan urut akhirnya akan menyelesaikan sebahagian besar leher dan belakang kesakitan yang terhasil sebagai permulaan secara tiba-tiba kerengsaan kecil otot dan saraf. Ini bukan satu alternatif kepada rawatan perubatan, tetapi menggunakan kaedah dalam artikel ini dengan serius boleh meningkatkan kekurangan tenaga utama atau menjadi penawar yang berikutnya untuk keadaan. Seperti mana-mana nasihat tidak terlatih, penggunaan kaedah ini sepenuhnya pada kehendak anda dan risiko anda sendiri.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar