Selasa, 10 November 2015

Menyembuhkan Homeopati Untuk ADHD - Mengapa Mereka Adakah lebih selamat dan lebih berkesan daripada The ADHD Meds Standard

Menyembuhkan Homeopati Untuk ADHD - Mengapa Mereka Adakah lebih selamat dan lebih berkesan daripada The ADHD Meds Standard

Penawar homeopati untuk ADHD mempunyai akhbar sangat bercampur. Ini adalah sebahagiannya disebabkan oleh salah faham yang berleluasa tentang mereka dan juga kurangnya pengetahuan sebenar tentang rawatan ADHD konvensional, yang terdiri daripada minda mengubah ubat-ubatan seperti Ritalin dan Adderall. Berkenaan dengan ubat-ubatan ini, biarlah saya memberitahu anda tentang kerja seorang pakar.

Ia sentiasa sangat menarik untuk membaca tentang kerja Dr William Pelham yang merupakan seorang pakar ADHD terkenal di dunia. Beliau mempunyai, selepas semua ditulis kira-kira 250 kerja-kerja atau kajian mengenai perkara ini!

Selepas beberapa tahun kajian, beliau kini mendedahkan kesan-kesan berfaedah yang difikirkan ubat psychostimulant seperti Ritalin dan Adderall tidak lagi begitu jelas sama sekali. Sebenarnya mereka mendapati bahawa walaupun terdapat beberapa manfaat dalam tem pendek dalam mengurangkan hiperaktif, keresahan dan kurang tumpuan, manfaat jangka panjang jenis ini ubat itu boleh dikatakan sifar.

Terdapat juga fakta bahawa dia telah menunjukkan bahawa masalah pertumbuhan terbantut adalah satu yang sebenar dalam bahawa kanak-kanak telah diperhatikan mempunyai penurunan yang ketara dalam kadar pertumbuhan mereka. Imbasan otak MRI juga telah menunjukkan bahawa kanak-kanak ADHD kira-kira tiga tahun di belakang dalam pembangunan neural mereka. Di samping itu, Universiti Florida projek penyelidikan menunjukkan bahawa kanak-kanak di ADHD ubat psychostimulant adalah 20% lebih cenderung untuk mempunyai untuk melawat doktor berhubung dengan masalah jantung.

Ia adalah apabila kita membaca bukti perubatan seperti ini yang kita memutuskan bahawa kita mesti memberi penawar homeopati untuk ADHD mencuba dan melihat bagaimana anak-anak kita boleh meningkatkan tanpa perlu bersabar dengan apa-apa kesan sampingan yang dramatik dinyatakan di atas.

Ini penawar homeopati untuk ADHD sebenarnya direka untuk mengembalikan keseimbangan fikiran yang sering menjadi masalah bagi orang yang mengalami keadaan ini. Mereka menggunakan standard persediaan homeopati yang semuanya disenaraikan dalam HPUS (Homeopathic Pharmacopoeia Amerika Syarikat) ini.

Bahan-bahan ini, alb Verta dan hysocyamus boleh bertindak dengan cara yang holistik supaya perubahan mood kurang kerap. Resah dan squirming juga dikurangkan dan kanak-kanak ADHD akan dapat menumpukan perhatian lebih baik di sekolah dan ketika melakukan kerja rumah.

Apa yang sebenarnya berkenan ibu bapa adalah bahawa ADHD ubat homeopati tidak mempunyai kesan sampingan sama sekali dan risiko kesihatan adalah sifar. Tidak ada bahaya sama sekali bahawa mereka akan mahu untuk menjual ubat-ubatan ini di tempat letak kereta sekolah. Peluang untuk mereka jatuh ke dalam syarikat toksik sudah dikurangkan. Sama sekali tidak ada risiko kebergantungan.

Bukankah masa anda cuba untuk lari dari kebijaksanaan konvensional yang menawarkan peluang tipis untuk menaikkan bahagia anak-anak juga diselaraskan? Dengan menggunakan penawar homeopati untuk ADHD, anda akan memberikan anak anda peluang yang lebih baik dalam kehidupan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar