Selasa, 10 November 2015

Selangkah Untuk Kesihatan

Selangkah Untuk Kesihatan

Jadi, anda telah menggunakan garam sepanjang hidup anda, dan bagi kamu garam garam. Ia adalah di sana di atas meja dapur. Anda hanya pergi ke kedai dan membeli garam. Apa yang anda tidak sedar ialah bahawa dengan berbuat demikian anda mengambil risiko dengan kesihatan anda.

Jika anda setiap turun ke pantai dan berenang di laut anda tidak lama lagi akan menyedari bahawa ia adalah air masin. Itu adalah di mana garam datang dari, laut. Walaupun garam yang batu dari laut atau jauh di dalam bumi. Garam masih datang dari laut.

Dari masa ke masa, laut bergerak atau kering dan dikebumikan. Apa sahaja sos garam semuanya itu dari air laut. Tetapi garam yang anda beli dari kedai tempatan anda adalah jauh berbeza daripada kering garam air laut.

Sedikit cahaya cerah dalam kabus masa memutuskan bahawa garam adalah berbahaya dalam keadaan semula jadi dan merasakan bahawa sesuatu perlu dilakukan mengenainya. Maka mereka datang dengan idea untuk garam ditapis. Ia telah dipanaskan-sehingga 1200 ° F dan halus untuk membuang kebanyakan unsur-unsur semula jadi.

Dengan memanaskan sehingga 1200 ° F, dalam erti kata lain, mereka membunuhnya sebagai produk semula jadi. Garam Himalaya mempunyai 84 mineral semula jadi di dalamnya dan pemanasan yang sehingga akan meninggalkan anda dengan bahan kimia sodium klorida, menyingkirkan mineral yang sangat memerlukan badan anda.

Lain kali anda terluka; menghisap beberapa darah dan rasa itu. Ya, darah anda adalah 0.9% garam dan ia adalah apa yang akan mengekalkan keseimbangan sodium dalam badan anda. Seluruh badan anda dengan semua sistem dan organ-organ yang memerlukan kebaikan garam Himalaya untuk berfungsi.

Kekurangan mineral yang dibawa keluar dari garam amat merosakkan sistem saraf anda. Mengapa anda berfikir bahawa hampir semua orang yang anda memenuhi mengatakan bahawa mereka bosan atau tertekan? Kita perlu garam Himalaya semulajadi (pada pajakan 500 mg / hari) untuk menjaga dan mengekalkan kesihatan yang baik kita.

Kajian menunjukkan bahawa, garam halus ialah keracunan anda dan menyebabkan pelbagai masalah kesihatan. Batu karang dan penyakit jantung membawa dua daripada mereka.

Badan anda memerlukan garam, yang betul garam, iaitu. Seperti garam adalah garam Himalaya. Semula jadi, tidak ditapis dan tulen. Inilah satu-satunya garam yang perlu berada di rumah anda. Nutrien yang sihat yang mendambakan tubuh anda dan boleh menggunakan, untuk mengekalkan kesihatan yang baik dan tidak perlahan-lahan memusnahkan anda sebagai garam biasa tidak.

Bukan sahaja Himalayan garam baik untuk anda tetapi untuk kali pertama dalam hidup anda, anda akan rasa makanan dengan cara yang sama sekali berbeza, membawa kekayaan yang hebat untuk makanan anda.

Ia adalah satu fakta yang bukan sahaja akan Himalaya garam mengekalkan kesihatan yang baik anda; telah didapati untuk meningkatkan tahap kesihatan anda. Ini kerana, dengan menggunakan borang yang betul garam badan anda berada dalam kira-kira dan menjadi demikian, sistem imun anda berfungsi dan menyimpan penyakit seperti di teluk sindrom keletihan kronik dan tekanan darah tinggi, untuk nama tetapi dua.

Mengambil garam yang betul telah bertambah baik dan dapat menghapuskan Sindrom Keletihan yang Kronik. Terdapat begitu banyak penyakit yang dikaitkan dengan metabolisme garam yang tidak betul, bahawa jika anda membaca senarai yang anda tidak akan tidur selama seminggu.

Jika anda belum lagi berbuat demikian; beralih kepada Garam Himalaya sekarang dan mula memasak anda memiliki makanan. Tidak mengikuti trend moden membeli makanan siap, yang merupakan sumber utama garam biasa, iaitu racun.

Seperti yang saya katakan, cuba dan anda juga mungkin akan terkejut melihat betapa cepat kesihatan anda bertambah baik.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar