Rabu, 11 November 2015

Muka buatan sendiri Pek untuk Keadilan - Meningkatkan Complexion Anda Secara semulajadi

Muka buatan sendiri Pek untuk Keadilan - Meningkatkan Complexion Anda Secara semulajadi

Cara yang anda kelihatan wajah dan kulit yang adil adalah sangat penting kerana kulit anda adalah seperti kad niaga. Ia mempunyai kesan yang besar kepada kesan yang anda buat apabila anda pertama kali bertemu dengan seseorang dan ia juga berkait rapat dengan tahap harga diri. Selama anda menjaga baik, anda mempunyai setiap peluang untuk mempunyai wajah yang kelihatan sempurna dan bersinar sihat. Ramai wanita yang ragu-ragu dalam menggunakan produk kosmetik kerana bahan kimia yang terkandung di dalamnya. Mereka boleh memberi kesan kepada kulit yang benar-benar buruk pada jangka masa panjang dan ada juga wanita perasan reaksi segera kepada mereka, seperti alahan atau ruam.

Walau bagaimanapun, muka masih memerlukan perhatian penuh anda dan melainkan jika anda mahu kulit anda berada dalam keadaan yang sangat baik, anda perlu membangunkan rutin untuk menjaga muka anda setiap hari. Adalah bijak untuk menggunakan bahan-bahan semula jadi dan buatan sendiri kerana bergantung kepada jenis kulit anda, mereka boleh membuat anda kelihatan hebat dan mereka juga selamat dan halus. Menentukan jenis kulit yang anda ada dan juga mengetahui apa jenis bahan-bahan yang anda perlukan bergantung kepada hasil yang anda mahu untuk mendapatkan dan musim, kami berada di dalam dan anda akan berada di landasan yang betul dalam apa yang berkenaan muka yang sempurna dan glamor.

Berikut adalah beberapa pek muka buatan sendiri untuk keadilan yang boleh anda gunakan di rumah untuk memperbaiki keadaan kulit anda. Pilih satu yang anda suka yang paling atau salah satu yang mempunyai kesan yang lebih baik kepada anda.

1. Buat diri scrub muka menggunakan teh chamomile dan oatmeal dalam perkadaran yang sama (1/4 cawan), 2 titik minyak badam dan 2 sudu teh madu. Anda juga boleh menggunakan campuran ini sebagai satu pek muka jika anda memohon, dan bukannya menggosok pada muka anda, anda meninggalkan ia di sana untuk beberapa ketika.

2. Campurkan jus timun, jus lemon dan air mawar untuk mendapatkan pek muka buatan sendiri yang berkesan untuk keadilan.

3. Madu adalah bahan yang sesuai untuk menjaga kulit anda. Ia juga baik mencampurkannya dengan jus lemon.

4. Campurkan satu bahagian minyak zaitun, satu bahagian minyak badam dan empat bahagian minyak bijan dan memohon campuran pada muka anda.

5. Aloe gel lidah merupakan pembersih yang sangat baik untuk semua jenis kulit.

6. Sandalwood paste pek muka yang berkesan untuk mereka yang mempunyai jerawat, jika digunakan setiap malam sebelum tidur.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar