Selasa, 10 November 2015

Bagaimana untuk Menggunakan Minyak Setiap Hari Anda Kit

Bagaimana untuk Menggunakan Minyak Setiap Hari Anda Kit

Cara menggunakan Minyak Setiap Hari anda ...

The Living Muda Everyday Minyak Kit mengandungi semua yang anda perlukan untuk mula menggunakan minyak pati setiap hari untuk segala-galanya daripada bantuan pertama, untuk meningkatkan imuniti anda dan juga membersihkan rumah anda.

Kit ini mengandungi:

Kemenyan
Lavender
Lemon
Peppermint
PanAway
Keamanan dan Calming
Bersuci
Pencuri
Valor
Setiap kali anda mencapai penyelesaian adat anda untuk melawan kuman, mengurangkan kesesakan, sakit atau tekanan, tanya diri sendiri ... yang boleh saya lakukan ini secara semula jadi? Melangkah jauh dari bahan kimia dan mencapai minyak anda.

Panduan berikut akan membantu membiasakan anda dengan ciri-ciri setiap minyak ini.

Kemenyan
Sedang dikaji sebagai rawatan mungkin untuk kanser, Kemenyan telah digunakan beribu-ribu tahun untuk merawat setiap penyakit dapat difikirkan bahawa manusia telah mengalami. Pada zaman dahulu, kemenyan bernilai lebih daripada emas. Ia merangsang sistem imun anda, adalah antidepresan dan otot santai. Ia juga mengandungi sesquiterpenes yang merangsang sistem limbic otak dan meningkatkan tumpuan dan ingatan. Kemenyan mempunyai ciri-ciri cicatrisant, yang bermaksud ia membantu luka sembuh dan mempunyai keupayaan untuk pudar tisu parut yang sedia ada.

Pada tanda pertama sejuk, sapukan beberapa titik pada tapak kaki anda. Atau lebih baik lagi, meletakkan beberapa titik pada sudu dan menelannya ke bawah dengan air, sama seperti pil.
Untuk muda, kulit berseri, meletakkan beberapa titik pada tapak tangan, sapu tangan bersama-sama dan memohon kepada muka anda.
Jika anda berasa kabur dan mempunyai masa yang sukar memberi tumpuan, sapu satu atau dua titik minyak Kemenyan di belakang telinga anda.
1-2 titik secara langsung pada gigitan pepijat akan segera mengurangkan gatal-gatal dan bengkak
Tarik nafas atau meresap mendalamkan pernafasan dan mendorong ketenangan.
Mencairkan beberapa titik dalam minyak zaitun organik dan memohon untuk menghulurkan tanda, bekas jerawat atau parut lain pudar penampilan mereka. Adakah ini setiap hari sehingga anda melihat peningkatan.
Sapu pada kaki atau belakang leher untuk melegakan kanak-kanak yang terlalu aktif.
Lavender

Minyak pati lavender telah dihargai untuk beribu-ribu tahun sebagai salah satu hadiah yang paling besar semulajadi untuk penyembuhan dan ia mungkin yang paling serba boleh semua minyak pati. Ia berkesan dalam merawat apa-apa yang merunsingkan kulit dan boleh digunakan untuk membersihkan luka dan merawat lebam, ruam dan kegatalan kulit.

Lavender terkenal dengan itu sifat-sifat menenangkan dan sebagai bantuan dalam bersantai. Para penyelidik telah didokumenkan keupayaan Lavender untuk meningkatkan tumpuan dan ketajaman mental. Lavender adalah antihistamin yang kuat dan berkesan dalam merawat gigitan pepijat dan alahan bermusim.

Urut ke belakang leher atau bahagian bawah kaki untuk kesan menenangkan.
Gosok setitik di tapak tangan dan licin di atas bantal untuk membantu dengan tidur.
Melegakan luka kecil dengan menggunakan 2-3 titik ke kawasan yang terjejas.
Letakkan setitik di hujung lidah, sekitar pusat, atau di belakang telinga untuk meredakan gejala mabuk.
Tambah beberapa titik untuk bola kapas dan tempat di dalam almari dan laci untuk bau linen dan menolak rama-rama dan serangga.
Mengurangkan atau mengurangkan tisu parut dengan mengurut pada kawasan yang terjejas.
Letakkan beberapa titik pada kain basah dan letakkan di dalam pengering anda untuk menyegarkan pakaian anda.
Meresap untuk mengurangkan reaksi bermusim kepada debunga dan habuk hama.
Letakkan setitik minyak Lavender pada sengatan lebah atau gigitan serangga untuk menghentikan gatal-gatal dan mengurangkan bengkak.
Menggantikan deodoran ketiak anda dengan 2-4 titik minyak Lavender.
Gosok setitik minyak Lavender antara tapak tangan dan menyedut dengan mendalam untuk membantu mengurangkan gejala demam alergi. Anda juga boleh mengambil 3-4 titis pada sudu untuk membantu dengan alahan bermusim.
Minyak Lavender meresap untuk melegakan tekanan, menaikkan semangat anda, atau melegakan perasaan sedih.
Campurkan beberapa titik minyak Lavender dengan beberapa titik minyak urut dan gosok ke sakit otot untuk bantuan.
Gunakan Lavender untuk melegakan kering, bibir pecah-pecah.
Spritz beberapa titik minyak Lavender dicampur dengan air suling pada selaran matahari untuk mengurangkan kesakitan.
Lemon
Minyak lemon mempunyai ciri-ciri antiseptik-suka, mengandungi sebatian yang telah dikaji untuk keupayaan mereka untuk meningkatkan sel darah putih, dan kaya dengan d-limonene, yang kini sedang dikaji sebagai ejen chemopreventive ketara dalam kanser.

Apabila dihidu atau disebarkan, ia menggalakkan kejelasan pemikiran dan tujuan. Kajian telah menunjukkan bahawa minyak meresap Lemon di tempat kerja menyebabkan 54% lebih sedikit kesilapan. Selain itu, ia adalah sesuatu yang amat berkesan untuk memotong melalui minyak, gula-gula dan pelekat.

NOTA: Minyak Citrus TIDAK boleh digunakan untuk kulit yang akan terdedah kepada cahaya matahari langsung atau cahaya ultraungu dalam masa 72 jam.

Gunakan 1-2 titik untuk membuang gula-gula getah, minyak, tempat gris, gam atau pelekat, dan krayon pada kebanyakan permukaan.
Menggantikan minyak Lemon jus lemon kepada makanan laut rasa, sayur-sayuran, minuman, dan pencuci mulut.
Beberapa titis dalam sebuah kendi berisi air ais sejuk membuat untuk masa musim panas yang menyegarkan dan bertenaga.
Menggabungkan 2-3 titis air dalam botol semburan dan gunakan untuk membersihkan dan membersihkan countertops, menyegarkan udara dan juga mengeluarkan lilin dan racun perosak dari hasil.
Isikan mangkuk dengan air sejuk, tambah 2-3 titik minyak dan menyerap hirisan epal untuk melambatkan pengoksidaan.
Menambah drop untuk mesin basuh pinggan mangkuk anda sebelum kitaran basuh untuk hidangan tempat-percuma.
Gunakan beberapa titik minyak Lemon untuk membasmi dan bersinar krom pada lekapan dan peralatan di dapur atau bilik mandi anda.
Tambah 1 setitik minyak Lemon kepada resipi shortbread asas dan menikmati perbezaan yang ketara!
Membasmi span anda dengan 1 setitik minyak Lemon.
Gunakan sebagai sanitizer berair tangan.
Meletakkan penurunan pada kulit berminyak atau jerawat untuk membantu kelenjar minyak kira-kira dan mengurangkan pengeluaran minyak.
Ambil 2 titis secara lisan untuk meningkatkan imuniti.
Gosok dua titik minyak Lemon topically untuk membantu kaki makan jelas itu.
Meresap minyak Lemon di udara di rumah, pejabat, atau sekolah untuk menaikkan semangat yang, tenaga perasaan.
Peppermint

Peppermint adalah salah satu yang tertua dan yang paling sering menggunakan herba untuk menenangkan penghadaman. Otot harta minyak pudina santai telah didapati mengurangkan sindrom usus terganggu. Ini telah disahkan melalui kajian saintifik awal walaupun mekanisme yang tepat masih tidak diketahui. Kajian menunjukkan sedutan minyak pudina membantu mencetuskan rasa kenyang selepas makan, meningkatkan deria rasa dan bau, dan meningkatkan tumpuan dan aktiviti mental.

Peppermint adalah antagonis kalsium dan mungkin membantu untuk mengurangkan tekanan darah. Menurut Mayo Clinic, penghalang saluran kalsium, atau antagonis kalsium, merawat pelbagai keadaan, seperti tekanan darah tinggi, migrain dan penyakit Raynaud.

Peppermint juga telah dikaji untuk keupayaan untuk mengurangkan penyakit pernafasan itu. Penyejukan dan menenangkan pada kulit, ia boleh melegakan kesakitan dan mengurangkan demam.

Tambah setitik minyak Peppermint kepada teh herba untuk membantu penghadaman.
Minyak pudina akan mengurangkan kesakitan dan keradangan jika diurut ke kecederaan (mengelakkan luka terbuka).
Untuk melegakan sakit kepala, memohon setitik minyak Peppermint untuk kuil-kuil, dahi, lebih sinus (mengelakkan mata) dan di belakang leher.
Urut minyak Peppermint pada bahagian bawah kaki untuk mengurangkan demam.
Sapukan setitik minyak Peppermint topically pada kulit tidak terhenti untuk menghentikan gatal dari gigitan pepijat atau ivy racun.
Untuk membunuh kutu daun tambah 4-5 titik minyak Peppermint hingga 4 auns air dan menyembur taman anda.
Letakkan setitik minyak Peppermint pada lidah untuk menghentikan nafas berbau.
Tarik nafas Minyak pudina sebelum dan semasa bersenam untuk meningkatkan mood anda dan mengurangkan keletihan.
Urut beberapa titik minyak Peppermint pada abdomen untuk melegakan rasa loya.
Meresap Minyak pudina akan membantu meningkatkan tumpuan dan ketepatan. Menyedut minyak Peppermint semasa ujian yang boleh meningkatkan ingat.
Tarik nafas Minyak pudina untuk melegakan hidung dan sinus kesesakan.
Tambah minyak Peppermint untuk makanan atau air sebagai bahan perisa dan pengawet.
Menghalang perosak (tikus, tikus, semut atau lipas) dengan meletakkan bola kapas dirawat dengan dua titik minyak Peppermint pada ketika mereka masuk.
Gosok Minyak pudina pada sendi untuk melegakan artritis atau tendonitis kesakitan.
Bukannya terlibat dalam pencuci mulut, menyedut minyak Peppermint untuk membendung selera makan dan mengurangkan dorongan untuk makan terlalu banyak.
Untuk memerangi mengantuk, meletakkan setitik Peppermint pada lidah di bawah hidung anda. Ia akan meningkatkan kecerdasan anda.
PanAway

PanAway campuran minyak pati adalah campuran proprietari helichrysum, wintergreen, cengkih, dan pudina direka untuk melegakan kesakitan otot dan merawat kecederaan dan ketegangan.

Melihat kepada komponen minyak ini ...

Helichrysum adalah anestetik dan telah dikaji oleh penyelidik Eropah untuk menjana semula tisu dan meningkatkan peredaran. (Peredaran Meningkatkan ditempat sakit menggalakkan penyembuhan.)

Wintergreen mempunyai konstituen aktif sama dengan kortison dan sangat anti-radang. Memohon wintergreen dalam bidang kecederaan akan menguncup saluran darah dan pendarahan perlahan. (Elakkan memohon terus kepada luka terbuka.)

Cengkih mempunyai analgesik dan pemanasan hartanah. Ia mengandungi eugenol, yang digunakan oleh doktor gigi untuk mengebaskan gusi dan digunakan sebagai antiseptik topikal.

Peranan Peppermint sebagai antagonis kalsium dipercayai membantu melegakan kesakitan. Ia juga memperbaiki peredaran darah ke kawasan luka.

Sapukan minyak PanAway topically pada kawasan luka untuk mengurangkan keradangan dan lebam.
Sapukan minyak PanAway topically untuk sakit otot selepas bersenam.
Gosok setitik minyak PanAway pada kuil-kuil, dahi dan belakang leher untuk melegakan sakit kepala.
Campurkan minyak PanAway dengan minyak urut dan urut di mana ia menyakitkan untuk mengurangkan rasa sakit yang semakin meningkat.
Sapu 1-2 titik minyak PanAway di tangan artritis untuk mengurangkan kesakitan.
Gosok 2-3 titik minyak PanAway di pangkal tulang belakang untuk melegakan kesakitan sciatic.
Melegakan kesakitan otot di seluruh dengan mencampurkan 2-4 titis untuk Epsom atau Laut Garam dan menambah kepada air mandi.
Peace & Calming

Peace & Calming adalah campuran lembut, direka khas untuk meresap. Ia menggalakkan bersantai dan perasaan yang mendalam tentang keamanan. Ia boleh meredakan ketegangan dan meningkatkan semangat oleh membangkitkan emosi yang positif. Peace & Calming mungkin terutamanya menenangkan dan selesa untuk kanak-kanak kecil selepas hari yang terlalu aktif dan tekanan.

Ini gabungan unik ini mengandungi Tangerine, Orange, Kenanga, Nilam dan Blue Tansy.

Melihat kepada komponen minyak ini ...

Tangerine adalah minyak pati yang menenangkan yang membantu dengan cepat marah saraf sekali-sekala. Ia mengandungi ester dan aldehid yang sedating dan menenangkan.

Orange juga mengurangkan kebimbangan dan ketegangan. A 1995 kajian Mie University mendapati bahawa wangian sitrus meningkatkan imuniti, bersantai teraruh dan kemurungan dikurangkan.

Ylang Ylang dikreditkan dengan dapat memerangi kemarahan dan harga diri yang rendah. Ia boleh meningkatkan tumpuan fikiran dan mengembalikan keyakinan dan keamanan.

Nilam adalah relaxant yang membantu menjelaskan pemikiran dan melepaskan cemburu dan tidak selamat.

Blue Tansy menggalakkan rasa keselesaan dan kawalan diri. Ia juga boleh membantu untuk menenangkan sistem limfa yang membolehkan sistem imun badan untuk bekerja dengan cekap.

Meresap Peace & Calming di dalam bilik anda sebelum tidur boleh menggalakkan kelonggaran yang mendalam dan membantu dalam bermimpi cerah.
Sapu 1-2 titik pada bahagian bawah kaki dan di bahu sebelum tidur untuk membantu mendapatkan tidur malam yang baik.
Meresap untuk membantu kanak-kanak yang terlalu aktif tenang dan haiwan peliharaan.
Satu atau dua titik digunakan pada bahagian bawah kaki atau di dalam bilik mandi yang hangat akan melegakan bayi cerewet.
Jika anda mengalami kebimbangan dalam kereta, kereta api atau keadaan sesak, membawa Peace & Calming dengan anda untuk meredakan kebimbangan anda.
Campurkan dengan minyak urut untuk, urutan yang menenangkan santai.
Gosokkan pada kuil-kuil dan perut untuk membantu menenangkan fikiran dan melegakan tekanan dan kebimbangan.
Menambah beberapa titis untuk mandi hangat untuk berehat minda dan badan.
Pakai belakang telinga atau di pergelangan tangan untuk menenangkan.
Menambah beberapa titis air dalam botol semburan dan ringan kabus linen dan bantal tidur untuk membantu tidur aman.
Untuk kebimbangan meletakkan setitik atau dua di jari anda, kemudian memohon secara langsung kepada lokasi di mana tengkorak memenuhi leher. Melakukan setiap ini 10-15 minit dan berterusan sehingga selepas menenangkan yang mendalam berlaku. Permohonan berulang-ulang akan meningkatkan kesan.
Bersuci

Diadun untuk tujuan meresap, Bersuci akan membersihkan dan membersihkan udara dan meneutralkan cendawan, asap rokok, dan bau busuk lain. Ia adalah alternatif yang sesuai untuk menggunakan semburan kimia yang penuh di sekitar rumah. Ia juga boleh digunakan secara langsung pada kulit untuk membersihkan dan melegakan gigitan serangga, luka, dan scrapes.

Bersuci mengandungi serai wangi, serai, rosemary, melaleuca, Lavandin dan myrtle.

Melihat kepada komponen minyak ini ...

Citronella mempunyai aroma yang menyegarkan dan menaikkan semangat, tetapi juga kuat antioksidan, anti-bakteria, anti-kulat, anti-radang dan penghalau serangga.

Serai antikulat, antibakteria dan antiparasit. Ia boleh tumbuh semula tisu penghubung dan ligamen, mengembangkan saluran darah dan meningkatkan peredaran dan aliran limfa.

Rosemary adalah anti-kulat, anti-bakteria dan antiparasit. Penyelidik Universiti juga telah menentukan bahawa menyedut rosemary meningkatkan kecerdasan, susut kebimbangan dan meningkat keupayaan analisis. Rosemary adalah satu cara yang berkesan untuk mengawal acuan.

Melaleuca alternifolia, lebih dikenali sebagai minyak pokok teh, adalah anti-bakteria, anti-kulat, antiparasit antiviral dan anti-radang. Ia juga mempunyai analgesik dan cicatrizant (luka-penyembuhan) kualiti. Ia membantu kulit untuk sembuh dengan menggalakkan pembentukan tisu parut.

Lavandin adalah sepupu lavender dan mempunyai ciri-luka penyembuhan dan menyokong kesihatan kulit umum. Ia juga adalah anti-bakteria dan anti-kulat. Oleh kerana campuran ini mengandungi Lavandin, daripada lavender benar, ia tidak sesuai untuk memohon kepada luka terbakar.

Myrtle mempunyai ciri-ciri antiseptik dan amat berkesan dalam merawat jerawat, lebam, kulit berminyak dan psoriasis. Ia juga telah dikaji untuk kesannya terhadap ketidakseimbangan kelenjar.

Pakai bola kapas untuk meletakkan dalam lubang udara daripada kereta, bilik hotel dan pejabat untuk membersihkan udara apabila berada di rumah sebenar.
Tambah Bersuci untuk mesin cuci pinggan mangkuk atau mesin basuh untuk membunuh bakteria.
Tambah beberapa titik ke dalam botol semburan berisi air dan spritz untuk membersihkan permukaan udara atau isi rumah.
Rub Bersuci pada kulit yang terdedah untuk mengelakkan gigitan bug.
Meresap untuk meneutralkan cendawan atau bau busuk yang lain dan membersihkan udara bakteria.
Membersihkan dan melegakan gigitan serangga, luka, dan scrapes.
Menggabungkan beberapa titis air dalam botol semburan dan gunakan untuk menghalau serangga.
Gabungan yang sama boleh digunakan pada linen untuk membantu dengan pepijat katil. Bawa ini apabila anda melancong dan semburan kandungan beg pakaian anda apabila anda mendaftar keluar dari sebuah hotel.
Meletakkan penurunan pada gigitan serangga untuk membersihkan dan melegakan gatal-gatal.
Sapukan setitik pada jerawat untuk membantu kulit yang jelas.
Campuran dengan minyak lemon dan air dalam botol semburan untuk digunakan sebagai penyegar udara dan pembersih.
Gosok penurunan di tangan anda selepas menggunakan tandas awam.
Menggunakannya untuk membersihkan dan melegakan kulit dan memerangi kesan-kesan gigitan yang pedih dari labah-labah, lebah, tebuan dan tebuan.
Campurkan dua puluh titis Bersuci dengan satu cawan baking soda dan taburkan dalam kotak sampah kucing anda.
Gunakan beberapa titik Bersuci pada kain untuk membuang kotoran keras air.
Ganti semburan berasaskan kimia anda mandi setiap hari dengan mencampurkan satu bahagian air, 2 bahagian cuka dan 20 titis Bersuci dalam botol semburan.
Pencuri

Ini campuran khas minyak adalah berdasarkan kajian kira-kira empat perompak Perancis yang menjaga diri mereka dengan aromatik semasa mereka merompak rumah mangsa wabak. Kebolehan pembersihan campuran ini telah diuji oleh penyelidik universiti. Ia juga amat berkesan untuk menyokong sistem imun.

Pencuri gabungan mengandungi, cengkih, lemon, kulit kayu manis, kayu putih radiata dan rosemary.

Melihat kepada komponen minyak ini ...

Minyak cengkih adalah sumber terkaya semulajadi untuk eugenol, merupakan faktor tunggal yang paling tinggi menjaringkan diuji untuk kapasiti antioksidan dalam skala ORAC (Oxygen Radical Kapasiti Menyerap-ukuran kapasiti antioksidan). Cengkih adalah anti-mikrob, anti-kulat, anti-virus, analgesik dan anti-radang. Ia juga terkenal dengan sifat imun meningkatkan itu.

Minyak lemon adalah antioksidan yang kuat dan adalah 68% d-limonene, sebatian yang menggalakkan pengeluaran glutathione dan membantu untuk membersihkan badan daripada toksin.

Cinnamon Bark adalah tinggi dalam antioksidan dan diakui sebagai kedua-dua pencegahan dan rawatan untuk selesema. Ia adalah anti-radang, anti-bakteria, anti-virus dan anti-kulat.

Eucalyptus Radiata amat berkesan untuk merawat batuk, selsema dan tekak serak atau gatal. Ia adalah anti-bakteria, anti-virus dan ekspektoran. Kerana ia adalah agak lembut dan tidak merengsa, ia adalah pilihan utama untuk merawat kanak-kanak.

Rosemary secara semula jadi tenaga dan boleh memberi manfaat untuk membantu memulihkan kecergasan mental apabila mengalami keletihan. Ia adalah anti-kulat, antitumoral, antibakteria dan antiparasit.

Tambah 2-3 titis untuk sesudu agave dan mengambil setiap hari untuk meningkatkan imuniti.
Drop 4-5 jatuh atas lembaran pengering untuk menyegarkan dobi.
Tambahkan 4-5 titis minyak kepada air baju atau pinggan untuk hidangan benar-benar bersih dan menghapuskan bakteria dan bau.
Meresap untuk menghapuskan bakteria dan bau di udara.
Drop langsung di lidah untuk menghilangkan bau yang tidak menyenangkan.
Memohon terus kepada bahagian bawah kaki untuk sokongan imun, terutamanya semasa musim sejuk atau semasa dalam perjalanan.
Tambahkan ke batang kayu manis atau bunga henti untuk wangian rumah.
Cairkan dengan minyak pembawa dan memohon kepada luka atau luka terbuka untuk mencegah jangkitan dan menggalakkan penyembuhan.
Campurkan dengan satu sudu air, berkumur dan menelan untuk sakit tekak.
Memohon dicairkan terus ke kulit bahagian atas dada anda dan tekak untuk bronkitis.
Meletakkan penurunan pada ibu jari dan memohon kepada bumbung mulut anda untuk sakit kepala.
Sapukan pada gusi untuk mencegah dan merawat penyakit gusi.
Meresap di rumah untuk menyelesaikan masalah acuan.
Gosokkan pada bahagian bawah kaki kanak-kanak untuk perlindungan sebelum sekolah setiap hari.
Campurkan 50:50 dengan minyak pembawa dan gosokkan pada setiap hari untuk melegakan kayap.
Letakkan beberapa titik dalam permaidani pengukus / pembersih anda untuk membasmi permaidani.
Tarik nafas secara langsung atau memohon topically untuk sakit kepala sinus.
Campurkan dengan baking soda untuk membersihkan tab mandi.
Membersihkan anting-anting ditindik.
Memohon 1 setitik Blend Pencuri minyak ke kuman berus gigi membunuh.
Valor

Valor adalah gabungan yang menarik bertujuan untuk memberi kuasa kepada badan-badan fizikal dan rohani untuk mengatasi rasa takut dan pembangkang apabila menghadapi kesukaran. Sifat mengimbangi bantuan campuran ini dalam menggambarkan dan mencapai memperkasakan diri. Valor dianggap pelopor-pembesar keputusan dalam pemakaian minyak atau rawatan lain, seperti teknik titisan hujan, urut atau terapi kiropraktik berkuasa.

Valor mengandungi merapikan, tansy biru, rosewood, dan kemenyan.

Melihat kepada komponen minyak ini ...

Rosewood dianggap minyak yang emosi stabil. Ia adalah menenangkan dan berkhasiat kepada kulit. Ia adalah anti-berjangkit, anti-bakteria, anti-kulat, anti-virus, dan antiparasit.

Blue Tansy mendorong kelonggaran dan boleh digunakan untuk meredakan ketegangan saraf dan tekanan. Ini boleh membantu membersihkan hati dan menenangkan sistem limfa, tolong-menolong untuk mengatasi kemarahan dan emosi negatif dan menggalakkan perasaan kawalan diri.

Kemenyan adalah tinggi dalam sesquiterpenes dan membantu merangsang bahagian limbic otak, meningkatkan minda dan membantu untuk mengatasi tekanan dan putus asa.

Spruce mempunyai aroma yang asas dan membantu untuk membuka dan melepaskan blok emosi, membawa perasaan kira-kira dan keselamatan aman. Spruce adalah anti-berjangkit, antiseptik dan anti-radang.

Sapu di bahagian bawah kaki untuk membantu align dan mengimbangi sistem badan.
Drop ke pergelangan tangan untuk mengurangkan kebimbangan dan menghasilkan keyakinan.
Urut pada kuil-kuil atau belakang leher untuk membantu menangkis tenaga negatif.
Urut di leher, dada, dan bahu untuk melepaskan ketegangan.
Jatuh ke tangan dan mendalam menyedut meringankan ketakutan pentas atau fobia lain.
Memohon Valor sebelum pelarasan Chiropractic untuk meningkatkan keberkesanan rawatan.
Memohon Valor untuk lebam boleh mengurangkan trauma ke kawasan ini.
Gosok Valor di bahagian bawah kaki sebelum tidur boleh menggalakkan tidur yang nyenyak.
Memohon Valor di atas kaki sebelum menggunakan minyak pati lain akan meningkatkan keberkesanan mereka minyak.
Saya berharap anda berasa bersenjata dengan beberapa maklumat yang baik untuk pergi ke hadapan dengan mengintegrasikan minyak ini ke dalam hidup anda setiap hari. Jika anda pernah berasa tidak pasti, ingat ini:

Ketahui fakta-fakta yang anda dan menggunakan gerak hati anda.

Sila blog saya, www.amazing-oils.com, untuk mengetahui lebih lanjut tentang bagaimana anda boleh menjaga diri anda dan keluarga anda sihat dengan minyak pati. Dan memberitahu rakan!

Sesuatu penolak tuntutan yang diperlukan: Apa-apa cadangan untuk meletakkan minyak dicairkan pada kulit atau mengambil minyak dalaman bertujuan hanya untuk Hidup Young Therapeutic Gred Minyak Essential. Minyak ini ditanam, diproses dan dibungkus oleh Living Muda, dan setiap langkah perjalanan mereka mendalam diuji untuk kesucian dan potensi. Selain itu, dalam setiap kes di mana meminum minyak adalah disyorkan, ini adalah GRAS (umumnya Dianggap Selamat) untuk kegunaan oleh FDA.

Semua cadangan yang dibuat di atas telah silang dengan Essential Oils Desk Reference.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar