Selasa, 10 November 2015

Sebagai Memberitahu Anda Mempunyai Kanser Adalah Seperti Shocking Sebagai Tumpahan Minyak BP

Sebagai Memberitahu Anda Mempunyai Kanser Adalah Seperti Shocking Sebagai Tumpahan Minyak BP

Kemudian anda atau seseorang yang telah didiagnosis dengan Kanser hidup anda adalah dibongkarkan dengan perkataan satu anda tidak mahu mendengar, Cancer.

Ia adalah satu kejutan yang amat berat, bagaimana ini boleh berlaku. Ia bukan sahaja mengenai makanan yang kita makan untuk menjaga kesihatan kita dan menyokong badan kita. Kami adalah mental, emosi dan rohani makhluk yang membentuk realiti fizikal kita. Bagaimana kita berfikir tentang diri kita dan bagaimana kita bertindak balas terhadap hits emosi dalam hidup seperti kehilangan pekerjaan, pengabaian isu apabila anda berada pasangan hidup meninggalkan anda atau pas pada, perasaan kesepian dan tidak berdaya boleh menjejaskan kesihatan fizikal anda.

Ia secara saintifik terbukti apabila kita mempunyai hit emosi ia merendahkan imuniti kita; ini adalah mekanisme pertahanan badan untuk melawan penyakit dan kekal sihat.

Sepuluh tahun yang lalu ini berlaku kepada saya pada usia tiga puluh lima. Saya telah melalui protokol perubatan tradisional untuk Kanser Payudara. Akhirnya, saya mempunyai tiga pembedahan kembali ke belakang sehingga laporan patologi datang kembali mengatakan saya adalah jelas. Saya menghabiskan bulan di Klinik Cancer untuk rawatan radiasi maksimum; Saya kemudiannya memakai Dadah Cancer selama lima tahun. Ia telah dicadangkan oleh Pakar Onkologi kepala yang saya mengambil Kemoterapi bagi peluang dua peratus terdapat sel kanser di tempat lain dalam badan saya, saya merosot.

Jika saya telah diketahui apa yang saya tahu hari ini saya akan melakukannya secara berbeza. Saya tidak akan pergi melalui dengan protokol Perubatan.

Selepas lima tahun saya telah didiagnosis semula terminal. Kali ini saya Pilihan Rawatan kanser alternatif dan saya terselamat terhadap semua kemungkinan. Saya juga diperlukan untuk menyembuhkan kesakitan emosi saya yang masih mempengaruhi saya di peringkat selular.

Saya berpapasan dengan kepala Klinik Cancer ini Onkologi beberapa tahun yang lalu di sebuah restoran semasa saya sedang meraikan hari jadi saya dengan kawan yang baik. Saya tidak mengenalinya pada mulanya; dia terpaksa beritahu saya yang dia dan dia bertanya kepada saya, bagaimanakah kamu masih hidup? Beliau memberikan saya alamat e-mel beliau dan meminta saya untuk sila e-mel beliau.

Oleh kerana saya masih banyak kerja yang perlu dilakukan dan itu untuk berkongsi cerita dan ilmu saya dan memberikan harapan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar