Selasa, 10 November 2015

Cara Cari Rawatan Hiperhidrosis Asli

Cara Cari Rawatan Hiperhidrosis Asli

Apakah yang boleh menjadi lebih memalukan dan menyakitkan daripada berpeluh berterusan yang hanya tidak hilang? Jika anda mengalami masalah ini (ia secara teknikal dikenali sebagai hiperhidrosis) maka anda akan tahu semua tentang gangguan ia boleh menyebabkan dalam hidup anda. Bukan sahaja anda tidak selesa sepanjang hari dan perlu mengambil jalan keluar dengan menyerap kelembapan dengan sapu tangan atau tisu, tetapi pakaian anda basah, mereka mendapat berwarna, dan bil pakaian anda adalah kira-kira lima kali orang-orang lain.

Jadi bagaimana anda menghilangkan masalah ini? Jika anda pergi ke doktor anda (s) dia mungkin menarik kosong. Peluh berlebihan adalah salah satu masalah yang mana perubatan konvensional tidak benar-benar mempunyai penyelesaian. Selalunya, yang terbaik mereka boleh mencadangkan bahawa anda menggunakan anti-perspirants atau memakai pakaian yang nipis. Ini tidak membantu sama sekali. Seperti yang anda akan tahu, berpeluh anda tidak berkaitan dengan suhu badan anda - ia berkaitan dengan menekankan peringkat, kesedaran diri, tahap hormon antara lain. Malah ia berkaitan dengan koktel seluruh pengaruh yang anda perlu untuk menangani jika anda mahu untuk mendapatkan di atas masalah ini.

Jadi, jika perubatan konvensional tidak mempunyai jawapan, bagaimana pula dengan lebih semula jadi, penyelesaian holistik? Well, nasib baik, peluh berlebihan adalah salah satu syarat, seperti jangkitan yis dan ekzema yang mana perubatan semula jadi mempunyai rekod prestasi yang jauh lebih baik daripada pendekatan konvensional medik. Terdapat beberapa panduan yang ada yang boleh membantu anda melalui masalah ini.

Rawatan hyperhydrosis berkesan akan menyedari bahawa masalah seperti ini sering bermuka-muka; mereka mempunyai beberapa sebab-sebab yang berbeza yang bekerja bersama untuk menghasilkan berpeluh. Tetapi lebih daripada itu, ia akan mengarahkan anda ke semula jadi produk dan rawatan yang boleh berbuat demikian lebih daripada penggunaan aluminium klorida (yang adalah apa yang paling boleh didapati secara komersial anti-perspirants mengandungi). Oleh itu, mencari di internet untuk rawatan hiperhidrosis semula jadi yang menawarkan lebih daripada sekadar peluru ajaib, terdapat banyak cara untuk berurusan dengan peluh berlebihan jadi pastikan bahawa penyelesaian semula jadi anda pilih adalah menyeluruh satu yang jauh lebih cenderung untuk menjadi berkesan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar