Selasa, 10 November 2015

Thallassotherapy dan Rumpai Laut Baths - Pembersihan Dari Luar In menggunakan kuasa Lautan

Thallassotherapy dan Rumpai Laut Baths - Pembersihan Dari Luar In menggunakan kuasa Lautan

Thallassotherapy merujuk kepada penggunaan satu manfaat yang terdapat di dalam laut untuk tujuan penyembuhan. Kebanyakan Spas Eropah yang telah dikaji untuk artikel ini menggunakan gabungan air laut, rumpai laut, dan lumpur laut dalam rawatan Thallassotherapy Spa.

Rawatan yang disediakan di Thallassotherapy Spas mempunyai kesan positif ke atas seluruh badan termasuk kulit, otot dan sendi. Rawatan spa yang berpangkalan di lautan juga boleh membantu melawan gejala psoriasis, ekzema arthritis, obesiti dan penyakit lain.

Rumpai Laut menumpukan unsur surih dan mineral yang terkandung dalam air laut. Dalam air panas, rumpai laut mengeluarkan galian ini. Sebelum kita masuk ke mengapa mandi air panas adalah satu kaedah penyampaian yang baik untuk anda untuk menerima mineral, ia adalah baik untuk mempunyai idea mengapa mereka adalah baik untuk anda.

Mineral surih dijumpai dalam air laut mempunyai beberapa ciri-ciri terapeutik yang boleh membuat untuk pelbagai insufficiencies dan oleh itu secara mampan menguatkan badan. Organ terbesar kita, kulit kita, mengandungi kira-kira sepuluh peratus air dalam lapisan atas, yang berbanding dengan kandungan air lebih daripada 60% untuk seluruh badan tidak begitu ketara. Apabila kulit kita tenggelam dalam apa-apa jenis air, ia bertindak seperti span. Bagi memastikan keberkesanan maksimum sesi, air laut dengan rumpai laut di dalamnya memanaskan suhu yang sama dengan badan untuk memastikan bahawa mineral dan unsur-unsur hidup bahawa ia mengandungi boleh menembusi ke dalam kulit. Kehangatan air membawa keluar bahan-bahan aktif dan terapeutik. Air laut mengandungi 32 gram unsur surih dan garam mineral seliter, yang jauh lebih bahawa badan kita. Perbezaan ini menyebabkan kesan osmotik: badan kita menyerap garam mineral tambahan. Dan terima kasih kepada vasodilatation, dalam mandi pada 105 darjah, kulit menyerap unsur-unsur surih 10 kali lebih cepat daripada air suam.

Malangnya, terdapat beberapa kualiti Thallasotherapy Spas di Amerika Syarikat. Terdapat beberapa laman web di luar sana yang menjual produk yang sama dengan yang terdapat di spa-spa Perancis dan Ireland namun.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar