Selasa, 10 November 2015

The Biomat dan kristal Amethyst

The Biomat dan kristal Amethyst

Orang-orang Yunani purba lebih awal daripada masa mereka di rumah sebenar. Mereka mencipta demokrasi moden, dicipta pendidikan awam, mempunyai ekonomi yang paling maju di dunia preindustrial, menghasilkan ahli-ahli falsafah dan penyair seperti dunia masih kagum dengan, ditetapkan kaedah-kaedah matematik masih digunakan hari ini, dan merevolusikan bidang perubatan.

Ia adalah juga orang Yunani yang memberikan kristal amethyst namanya "Amethystos" atau "tidak mabuk." Mereka menamakannya seperti itu, kerana mereka ditemui selepas menghabiskan minum malam dan keseronokan ketika dalam ibadah mereka dewa anggur, Dionysus, yang mabuk adalah kesan sampingan yang dahsyat dan tidak boleh diubati untuk binges mereka. Walau bagaimanapun, satu perkara yang dibantu lelaki menenangkan mereka melalui "Pagi selepas" adalah batu kecubung. Pakar akan mempunyai katil atau selimut daripada batu kecubung ditenun untuk pesakit untuk meletakkan di atas untuk menenangkan mereka dan melegakan kesan pengambilalihan hang.

Akhirnya, sains moden mula mengambil melihat dengan lebih dekat kristal ini. Ia telah mendapati bahawa amethyst mempunyai corak tidak teratur kuarza, dan dibiaskan dan dijalankan cahaya dengan cara yang berbeza daripada kebanyakan kristal. Apa ini pada dasarnya bermakna bahawa ia adalah satu konduktor yang sangat baik untuk radiasi inframerah jauh. Sama dengan menggunakan matahari dan kaca pembesar untuk membakar daun musim luruh, kecubung meningkatkan sinaran inframerah jauh dan ion negatif supaya mereka menjadi panas dan menjana semula anda lebih cepat dan lebih berkesan. Biomat yang menggabungkan ketiga-tiga bahan-bahan untuk mewujudkan kesan yang melegakan, menenangkan, menyegarkan semula, dan menyembuhkan anda.

Sudah tentu, apabila mana-mana produk mendakwa melakukan semua itu melalui penggunaan kristal, kita serta-merta menaikkan kening a. Dunia hari ini mengajar kita bahawa, melainkan jika kita tahu semua fakta, kita tidak boleh percaya apa-apa yang kita lihat atau mendengar. Dan kebenaran perkara ini ialah bahawa kristal amethyst belum difahami sepenuhnya. Jadi, orang menulis mereka kira sebagai mitos dan penipuan. Tetapi kristal amethyst tidak baru. Mereka bukan sebuah trend dicipta oleh seorang pertapa aneh dari Greenland. Mereka telah digunakan oleh orang-orang Yunani, Rom, Hun, Hindu, dan Eropah kerana mereka melihat bahawa sesuatu yang baik berlaku apabila batu kecubung ialah sekitar. Begitu juga, pengguna Biomat dapat merasakan peningkatan ketegangan dari tubuh mereka apabila mereka berbaring di atas tikar batu kecubung. Mereka bekerja untuk orang lain, dan mereka boleh bekerja untuk anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar