Selasa, 10 November 2015

Berlebihan ketiak Berpeluh Menyembuhkan - 4 Tips Itu Buat Perbezaan Besar

Berlebihan ketiak Berpeluh Menyembuhkan - 4 Tips Itu Buat Perbezaan Besar

Semua penawar berpeluh ketiak berlebihan semula jadi tidak sukar atau rumit untuk digunakan, tetapi mereka memerlukan anda untuk menjadi konsisten dalam permohonan mereka. Lagipun, berpeluh satu hari dan tidak akan datang tidak banyak bantuan untuk menyelesaikan masalah peluh berlebihan anda.

Walaupun banyak orang mengalami peluh ketiak berlebihan, tidak ramai orang yang melakukan apa yang diperlukan untuk membebaskan diri dari masalah berpeluh ketiak mereka kerana kebimbangan yang memalukan di khalayak ramai. Terdapat ramai orang dengan masalah ini kerana mereka tidak tahu apa yang perlu dilakukan tentang ketiak berpeluh atau mereka enggan untuk membincangkan perkara itu kepada orang lain.

Terdapat banyak sebab mengapa seseorang boleh mengalami peluh berlebihan di bawah tangan mereka. Perkara-perkara seperti kerja fizikal, perubahan dalam tahap hormon, isu-isu kesihatan, penuaan atau polos faktor-faktor tekanan lama mungkin tentang perbuatanmu itu. Jangan risau. Memerangkap diri peluh ketiak berlebihan dengan mengikuti beberapa terbukti semua teknik semulajadi dan perubahan gaya hidup boleh membuat semua perbezaan.

Menggunakan antiperspirants selepas masing-masing boleh membantu mengurangkan isu-isu berpeluh ketiak anda dan terdapat beberapa antiperspirants berkuasa di pasaran khusus untuk orang-orang dengan hiperhidrosis atau peluh berlebihan. Anda mesti lakukan ini sebagai kebiasaan. Pada mulanya, untuk mula menggunakan anti-perspirants, pastikan anda tidak alah kepadanya. Sesetengah orang yang ultra sensitif kepada antiperspirants, yang boleh membawa kepada alahan kulit atau ruam kulit.

Apabila menggunakan antiperspirants selepas setiap pancuran, tambahan pula cuba menggunakan talkum atau deodoran selepas setiap mandian untuk kekal kering dan mengurangkan sebarang bau. Penggunaan kuasa talkum boleh menghalang anda daripada dijangkiti bau busuk dari kelenjar peluh anda. Walaupun, deodoran tidak dalam dan dengan sendirinya mengawal berpeluh, ia menghalang anda daripada menghasilkan bau yang busuk. Saya sedar produk-produk ini tidak semua semula jadi. Anda boleh menggantikan produk kimia dengan batu deodoran ketiak juga. Ini boleh didapati di kebanyakan kedai makanan kesihatan.

Faktor utama untuk mengawal peluh anda yang bersungguh-sungguh apa yang anda pakai. Jika anda terdedah kepada peluh ketiak berlebihan, tidak menggunakan pakaian yang ketat atau gelap. Gunakan sahaja selesa, pakaian yang longgar, yang membolehkan udara memasuki pakaian. Pakaian ketat yang merengsa kulit tidak membolehkan kulit untuk bernafas. Pada hari-hari panas yang cerah, pakaian kapas boleh membantu anda sumbu dari peluh kerana ia bernafas.

Menghapuskan perangsang atau minuman kafein dari badan anda. Ya, saya tahu .... tidak mengambil kopi saya! Biar saya beritahu anda, tiada apa yang akan membuat anda berpeluh lebih cepat daripada badan yang menaikkan pada kafein. Ini adalah cabaran peribadi saya dan juga kerana saya suka kopi. Cuba bebas Kafeina atau bebas Kafeina teh. Membuat suis. Ia berbaloi.

Selain itu, minum air yang banyak kerana ia akan membantu badan anda dalam proses penyejukan dan membantu mengawal kelenjar adrenal anda untuk membantu dalam mengawal peluh anda. Selain itu, menyedari tahap tekanan anda kerana ia sering menjadi penyumbang terbesar kepada peluh berlebihan. Tips ini dengan sendiri benar-benar boleh mendapatkan anda di jalan raya untuk mengalahkan peluh berlebihan dan terdapat sumber-sumber lain yang menakjubkan boleh didapati dengan lebih semua penyelesaian semula jadi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar