Selasa, 10 November 2015

ADHD Pemulihan Homeopati - Memilih Untuk Pendekatan lembut Dan Selamat

ADHD Pemulihan Homeopati - Memilih Untuk Pendekatan lembut Dan Selamat

Mari kita hadapi itu. Tidak ada bukti saintifik keras yang menunjukkan bahawa ADHD ubat-ubatan homeopati benar-benar bekerja. Well, bukan dengan menggunakan RCT klasik (ujian terkawal rawak) juga. Yang benar-benar adalah pokok perkara itu kerana seperti homeopati adalah berdasarkan kepada memberi bahan-bahan badan dicairkan untuk mencetuskan ke dalam penyembuhan sendiri atau mengembalikan keseimbangan fikiran badan yang hilang, ia tidak diuji seperti perubatan allopathic.

Sebenarnya, menurut Annals Perubatan, ujian klinikal perubatan allopathic konvensional kini tertakluk kepada beberapa kesangsian dan kritikan kerana bahan-bahan dalam plasebo yang digunakan dalam perbicaraan mereka tidak pernah didedahkan atau sekurang-kurangnya dalam 95% daripada ujian. Yang membuang bayangan keraguan yang besar dan kita tertanya-tanya apa yang sebenarnya berada di plasebo! Ia adalah tekaan sesiapa pun.

Kami tidak mempunyai untuk mengetahui dengan tepat bagaimana homeopati perbuatan, tetapi kita mahu tahu mengenai keselamatan dan keberkesanan. Mereka adalah dua kriteria yang akan membantu kita membuat keputusan. Jika kita membuat keputusan untuk merawat anak-anak kita dengan amphetamine seperti dadah yang merupakan psychostimulants terkenal maka itu adalah baik.

Kita perlu sedar bahawa walaupun terdapat banyak soalan tidak dijawab tentang ubat-ubatan ini. Soalan-soalan semuanya disimpulkan dalam FDA amaran kotak hitam di meds. Adderall, Ritalin dan Vyvanse adalah besar pada menenangkan anak-anak ke bawah. Hiperaktif dan distractability ditambah impulsivity dikurangkan semua secara mendadak.

Tetapi kesan sampingan yang boleh merisaukan kerana sehingga 30% kanak-kanak pada ubat-ubatan ini akan memberi keterangan. Pakar-pakar perubatan juga telah menunjukkan bahawa kesan ubat-ubatan ini akan hilang selepas tiga tahun. FDA telah menyuarakan kebimbangan sendiri dengan hanya menampar kotak hitam amaran pada semua ubat-ubatan ini. Itulah amaran maksimum wujud!

Sesungguhnya terdapat pendekatan lembut yang lebih selamat? Ya, ada tetapi semua orang scoffs ia! Itulah yang pakar homeopati perlu bersabar dengan dan lagi penubuhan perubatan tidak boleh menerangkan kesan-kesan sampingan dan risiko kesihatan ubat mereka sendiri. Tetapi marilah kita berpegang kepada fakta sebenar tentang ubat ADHD homeopati.

Berikut adalah fakta-fakta. ADHD ubat-ubatan homeopati boleh menenangkan hiperaktif pada anak-anak supaya fidgeting yang berkurangan. Mereka boleh mengurangkan kejadian tics dan bergerak-gerak, mengurangkan tingkah laku impulsif dan juga membantu kanak-kanak untuk menumpukan perhatian dan memberi perhatian untuk tempoh yang lebih lama. Mereka juga boleh membantu dengan perubahan mood dan membantu untuk mengimbangi perasaan.

Perkara yang menarik tentang ADHD ubat-ubatan homeopati adalah bahawa anak-anak tidak tahu apa-apa perkara tentang homeopati atau sama ada ia adalah lebih baik daripada ubat-ubatan konvensional. Hakikatnya adalah bahawa mereka adalah lebih tenang, lebih tenang dan menumpukan perhatian yang lebih baik. Guru-guru dan ibu bapa melihatnya, sehingga mereka berasa lega kerana tidak ada kesan sampingan pada selera makan dan tidur. Semua orang lebih gembira sepanjang. Mengapa tidak menyertai mereka dan berehat juga? Jika ada sesiapa yang meminta anda mengapa anda telah memilih pilihan ini, hanya memberitahu mereka anda lebih suka pilihan lebih selamat lembut yang benar-benar bekerja untuk anak anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar