Selasa, 10 November 2015

Salah faham Mengenai Gaya Hidup Holistik dan Aromaterapi

Salah faham Mengenai Gaya Hidup Holistik dan Aromaterapi

Cara yang terbaik untuk memulakan ubat adalah untuk memahami salah faham yang pertama. gaya hidup yang tidak begitu umum bahawa semua orang sedar ia; oleh itu ini juga telah bahagiannya daripada salah faham dengan jelas dibantu oleh khabar angin. Perbandingan artikel dalam talian atau bercakap dengan seorang pengamal holistik adalah cara yang baik untuk memulakan.

Beberapa salah faham asas mengenai yang holistik menggunakan makanan tambahan kesihatan semula jadi, adalah seperti berikut.

Kenyataan: Holistic gaya hidup adalah untuk orang-orang tua atau berjuang dengan penyakit-penyakit yang mengancam nyawa.

Kebenaran: Tiada keraguan gaya hidup membantu orang yang menderita pelbagai penyakit, tetapi ia tidak seperti anak-anak muda tidak mencari apa-apa yang wujud. Dalam gaya hidup keras hari ini serba, penyelesaian kami mencipta banyak masalah yang satu dan semua. Seorang saintis merakamkan fakta di atas sebagai berikut. "Kita semua adalah diri dicipta bom masa." Holistic Diterima untuk mencapai badan yang sihat dan minda.

Kenyataan: Holistic membuat anda seorang yang baik.

Kebenaran: Seperti anda tidak boleh umum emosi, cara yang sama anda tidak boleh menilai jika seseorang itu baik atau buruk sendiri. Gaya hidup holistik membawa anda ke arah sifat demikian dengan cara yang ia membuatkan anda lebih sedar perkara. Menjadi jenis tertentu orang adalah pilihan individu walaupun. Juga, seperti gaya hidup holistik mempengaruhi minda dan semangat anda, kesedaran umum anda tentang nilai-nilai kenaikan hidup dan anda boleh menjadi orang yang lebih baik.

Kenyataan: Semua minyak pati mempunyai bau yang bagus bercahaya.

Kebenaran: Sesetengah minyak pati boleh mewujudkan aroma tetapi tidak semua. Di samping itu, banyak pengeluar minyak pati palsu menambah ekstrak wangi itu untuk menarik pembeli.

Kenyataan: Jangan membeli minyak pati dalam botol aluminium.

Kebenaran: Jika botol aluminium dipenuhi dari dalam, anda boleh menggunakan minyak pati disimpan di dalam botol tersebut.

Media: penyembuhan holistik boleh menyembuhkan bantuan / kanser / penyakit kencing manis dan penyakit tidak boleh diubati lain

Kebenaran: Kenyataan seperti ini adalah seperti overrating sesuatu. Penyembuhan holistik adalah satu proses yang bekerja pada ketidakseimbangan badan anda, tetapi tidak pernah mempunyai mana-mana pengamal gaya hidup atau jurulatih mendakwa menyembuhkan bantuan atau kencing manis. Gaya hidup holistik adalah satu cara hidup dan bukan penyelesaian perubatan bagi masalah tertentu.

Terdapat banyak salah faham lain tentang hidup yang penggunaan holistik atau aromaterapi minyak pati yang telah dimulakan oleh pengeluar kecil-kecilan untuk meningkatkan jualan mereka. Makhluk paling teruk - orang yang masih terpedaya dengan dakwaan palsu itu.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar