Rabu, 11 November 2015

Apa Adakah Zero-Point Tenaga tongkat Seperti Amega AMwand dan skalar Wands dan Bagaimana Mereka Bekerja?

Apa Adakah Zero-Point Tenaga tongkat Seperti Amega AMwand dan skalar Wands dan Bagaimana Mereka Bekerja?

Wanding adalah berasaskan sains sebenar tidak sains fiksyen. Ia tidak berlaku seseorang scooping sehingga air dari sungai yang tinggi di pergunungan dan memanggil mata air belia. Tidak juga Wanding seperti memilih buah dari beberapa negara yang jauh dan berkata ia adalah keajaiban anti-penuaan penyelesaian untuk hidup lebih lama. Wanding datang kepada kami dari sejarah bio-elektromagnetik penyembuhan yang bermula sejak 1890-an.

Daripada karya diterbitkan Tesla mengenai "Pengayun frekuensi tinggi untuk Electro-Terapeutik dan Tujuan Lain" pada tahun 1898 dan kertas diterbitkan Georges Lakhovsky mengenai "Mengubati Kanser dengan Ultra Radio Frekuensi" kepada penerbitan hari moden buku Dr. Robert Becker "The Body Electric", sains telah membawa kita untuk masa ini dalam masa di mana setiap individu boleh diberi kuasa untuk mempunyai kawalan yang lebih besar ke atas kesihatan dan kesejahteraan daripada pada bila-bila masa dalam sejarah manusia.

Pikiran yang ingin tahu boleh membuat penemuan dengan Capital 'D'. Anda tidak perlu untuk menjadi seorang saintis untuk melakukannya anda hanya perlu percaya bahawa dunia ini adalah lebih besar daripada ia kelihatan. Terdapat begitu banyak ruang untuk cipta bahawa ia harus mencetuskan rasa ingin tahu dan mencari dalam diri kita semua.

Malangnya yang tidak kes itu. Kebanyakan orang begitu sibuk menjalankan roda hamster yang tidak ada masa atau kecenderungan untuk memikirkan keajaiban alam semesta. Kami berhutang budi bagi orang-orang pencari sempadan yang membawa kita ke jalan di luar ciptaan roda.

Sekarang kita telah datang ke zaman baru di mana kita boleh memanfaatkan kuasa tenaga titik sifar untuk bukan sahaja tenaga untuk teknologi kami tetapi juga untuk menyembuhkan badan. Zero mata wands tenaga adalah revolusi baru dalam penyembuhan dan testimoni bermunculan di seluruh internet bagaimana teknologi baru ini membantu orang untuk mengurangkan dan menghapuskan kesakitan, meningkatkan tenaga mereka, dan membantu untuk menyembuhkan kecederaan dan penyakit-penyakit lain.

Buku-buku tentang teknologi baru ini yang muncul di Amazon dan orang-orang yang memiliki ini wands berita sedang mencari maklumat ini untuk mengetahui bagaimana untuk menggunakan tongkat mereka dan mengetahui lebih lanjut mengenai bagaimana teknologi ini berfungsi. Malah, terdapat sebuah panduan Wanding digambarkan dan buku kerja yang ada yang menunjukkan teknik-teknik bagaimana untuk menggunakan tongkat ini.

Ini wands dipasarkan kebanyakannya daripada syarikat-syarikat di Internet tetapi juga boleh didapati dari individu. Harga wands ini berbeza-beza dari hanya beberapa dolar untuk beratus-ratus dolar. Adalah lebih baik yang melakukan penyelidikan sebelum membeli salah satu tongkat ini kerana ada orang yang menjual tongkat rendah melalui eBay dan laman web lain dalam talian yang tidak bernilai berat badan mereka dalam emas. Ini adalah satu kes di mana murah BUKAN semestinya lebih baik. Dan wands tertinggi berharga tidak semestinya yang terbaik.

Ini adalah di mana membeli buku untuk mengetahui lebih lanjut mengenai teknologi ini dan apa yang perlu dicari apabila membeli siapa yang boleh menyelamatkan pengguna wang yang banyak. Mengetahui apa yang perlu dicari adalah kunci untuk menjaga daripada ditipu.

Walaupun ini wands semua kelihatan sama. Mereka tidak bekerja sama dengan mereka semua tidak diselitkan dengan jenis yang sama frekuensi. Dan ia adalah frekuensi yang wands ini diselitkan dengan yang menjadikan mereka afektif dalam membantu tubuh untuk menyembuhkan dan meningkatkan tenaga.

Sebagai salah seorang bijak pernah berkata, ia adalah lebih baik untuk selamat maka maaf. Walaupun berjuta-juta orang akan membeli tongkat mereka sendiri untuk penyembuhan diri dan orang lain akan menggunakan mereka di klinik-klinik di seluruh negara, ia adalah disyorkan bahawa anda menggunakan budi bicara apabila memilih yang tongkat anda akan membeli.

Pemilik Amega AMwands, beberapa wands skalar dan beberapa jenama lain akan menikmati tongkat mereka dan mengetahui apa yang mereka benar-benar ada dalam tangan mereka dan bagaimana untuk menggunakan mereka akan menjadikan mereka lebih berharga sebagai alat penyembuhan dalam kehidupan mereka. Terbuka kepada penemuan dan anda akan mendapati mengapa sifar mata wands tenaga menjadi seperti satu revolusi dalam penyembuhan alternatif.

Kami boleh membantu menyembuhkan dunia dan antara satu sama lain!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar